Det händer en del..

Ja nog händer det en del. Folk som inte vet eller tänker på att jag är Gravid ser det nog mer som att jag har fått en liten putmage eller något liknande :) Själv känner jag en stor skillnad. På bara de senaste dagarna känns det som att det har hänt MYCKET! Jag klämmer och känner alltid flera gånger om dagen på magen, den är väldigt hård. först var det mest i vänstersidan (har läst senare att den växer där först? eller något sådant??) nåja, nu är hela magen ganska hård en bit under naveln och neråt och lite ut på sidorna. Jag har länge gått och varit orlig om jag bara har inbillat mig och kanske är skengravid, man har ju hört alla möjliga historier, nåja nu tror jag ju inte att det är så och har märkt att det går väldigt sakta i början men så rätt som det är kommer där en mage från ingen stans. Jag undrar dock när det blir en "gravidmage" så att andra som inte vet förstår det. Min svärmor fick ingen synlig förän i FEMTE månaden. och har för mig att min mamma också var väldigt sen. Eftersom att det är första gången är det ju inte så lätt för mig heller att veta. Jag vet ju inte hur man är gravid :), haha..

Nu när jag ändå sitter vid min gamla dator kan jag passa på att lägga in lite egopics, Alltid kul ;p (för mig)

'



Äsch orkar inte lägga upp bilder, tar jätte lång tid idag.

Jag kan även berätta att jag har bestämt mig för att offentliggöra denna blogg efter att Vi har gjort vårt första UL, som det ser ut nu ska det göras den 13 Mars.. Man vill ju gärna kolla först så att allt står rätt till med den lille där inne :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Min mage har inte synts heller nu förrän i 6:e månaden så oroa dig inte ;) Alla är olika!

2009-02-25 @ 17:04:34
URL: http://skindeep.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0