Fredagmorgon.

Ja hujjedamig vad jag är trött!!! 03.31 vaknade jag inatt av att jonte låg o fäktade med armar och huvud. Jag väkte han och frågade vad han gjorde; "jag blir jagad av ett bi" var svaret jag fick :p haha. aja han lugnade ner sig och fortsatte sova. jag därimot viste redan mitt öde. efter en timme av stirrande i taket gick jag på toa, gick sen ner och åt lite :D oboy och macka., Mums. sen gick jag upp och stirrade lite till i taket tills kl blev 6.00 då vaknade joten och åkte till jobbet och ÄNTLIGEN kunde jag somna :) typiskt. sov i en timme, snoozade i 40 min och sen fick jag gå upp. så TRÖTT är ordet för idag!

Nåja sista dagen i skolan sen är det LoooV!.

Jag och jonathan har fortfarande ninte berätta något för hans föräldrar om att dem ska bli farmor o farfar. Så det tänkte vi ge dom i alla hjärtans dag present :) Vill hitta på något roligt sätt bara.

Ibland måste man våga chansa och satsa
Jag chansade, och jag vann högsta priset.
Jonathan ♥ bebisen ♥

Kommentarer
Postat av: hej

Ni kan ju ge dom allahjärtans kort där det står grattis farmor o farfar.

2009-02-13 @ 13:27:20
Postat av: hejsan

ja det kan ni ju göra.

hehe

2009-02-14 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0