morgon stund med guld i mun.

Eller? Är det inte så man säger :)

Jag är nog uppe INNAN tuppen idag skulle jag tro. Vi gick och lade oss jätte tidigt igår, vi slocknade nog redan halv 9 båda två för vi va så trötta. Men piggare är vi idag dock :) det är så mysigt att kunna ligga i sängen o prata lite innan Jonathan rusar iväg till jobbet.

Men idag är det FREDAG. Det betyder HEEELG! dock betyder det även att jag har tagit på mig två intervjuer nu på morgonen och att jag slutar klockan 16.00 idag och dem sista 3 timmarna innehåller miljökunskap och miljöpolitik. någon som vill byta??

Jag ska med bussne 08.39 så vet inte ritkgit hur jag ska fördriva tiden tills dess. Det är inte så många andra som är uppe vid denna tiden.

Igår var jag såååå sugen på gurka och dippa. men när jag kom till affären såg jag att den kostar FEMTIO spänn kg. Det var det sjukaste. Och den är inte ens så speciellt god just nu och helt nersprutad med massa gifter.
Nej tack! sa jag och bebisen och gick ut från affären igen i protest! Så här i efter hand ångrar jag mig för FY vad gott det hade varit :)

När jag vaknade idag var jag sugen på ostburgare. normalt?

Nu väntar jag på att få ett samtal när som helst. Min kusins flickvän ska nog föda När som helst! hon är beräknad till söndag men slemproppen gick redan i förrgår har jag för mig att det var. Så nu väntar jag på att en liten Isabell ska kika ut. Kommer ju inte kunna släppa det lilla grynet när vi hälsar på henne, bebislukt och kläder och Ooooh vad mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0