Drastisk sänkning..

av inlägg och besökare och kommentarer....

Förklaringen är den att jag helt enkelt inte har haft tid att skriva..

I lördags kom min syster och hämtade mig och vi tre systrar fick en stund tillsammans., Inte ofta det händer!!

åkte hem och åt mat, duschade och sen var det mys med älsklingen resten av kvällen..

Igår gick vi upp tidigt. handlade bröd och åkte till Jontes moster, vi fikade, Tror jag åt SEX mackor? :) var så himla mysigt.. Först kollade vi givetvis på det vi skulle, nämnligen, babyartiklar! =) Det är så FRUKTANSVÄRT syrt med barnvagnar och sådant om det är helt nytt. Begagnat funkar också super bra och om man då känner någon som har så är det ju perfekt. Vagnen var jätte fin, verkligen över min förväntan! Lite högre vilket behövs eftersom att Jonathan är så lång. ska ju kännas naturligt för honom också. Bra däck och superbra dämpning så man kan gå på vilket underlag som helst. Och väldigt könsneutral! :) Efter det kom Jontes syster och hennes pojkvän, Dem hade bakat kladdkaka och hade glass med sig. MÄTT! Det slutade med att vi satt där i fem timmar i alla fall, men kul och mysigt att komma iväg.

Vi fick i alla fall med oss en barnvagn, en bilstol, och en babysitter hem =D! superglad! Det känns så himla skönt att allt det viktiga är fixat.

Dock ska jag ringa och se så att bilstolen är säker, så länge den inte är krockad vilket den inte är så ska det inte vara några problem,. Men eftersom att den är "gegagnad" Ska vi kolla för säkerhets skull.

Jag önskar att jag var duktig på att sy.. Skulle vilja sy fina överdrag till täcken och till babysittern o bilstolen så man kan variera och tvätta det lättare. Någon som har tips på hur man blir duktig :)? haha

Alla saker står hos Jonathan så jag fotar det ikväll kanske så ni får se :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0