hmmmmmm...

Mår inte så bra, känner mig lite deppig, hängig fått finn attack, godis sugen. Är det den äckliga mensen som skall återkomma tro? jag har otroligt svårt att somna om kvällarna, jag tänkar ALLDELES för mkt!

Igår kom jag på att ja ghar blivit mobbad. Jag insåg det inte då för att jag hade vänner och inte var utfryst. Men jag blev hackad på pga mitt utseende, och det har funnits kvar sedan dess. detta var för snart 7 år sedan. Jag trodde jag var starkare än så och kunde glömma bort det men tydligen inte..

jag vill bara ha en stor påse godis, krypa ner i sängen framför en bra film och höra jonathan berätta hur mkt han älskar mig och så klart Mekke älsklingen i min famn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0