<3 Kaffe <3

Postat av: Mikaela http://mikaelaeriiksson.blogg.se/
vad har ni för snygg vagn? :)

Svar: Det är babytravel smart. Det är en vagn som glädjer plånboken men ändå helt OK utseende. Nu i vinter har jag dock hållt på att bli TOKIG, vi har ju haft så fasligt mycket snö och jag tror inte att någon av alla vagnar med små ledade hjul fram har rullat så bra på våra gator? Det har alltså varit lite kämpigt att ta sig fram och när det varit som värst har jag en gammal extra vagn som har åkt fram. Jag var inne på att sälja den för ett tag sen. Men Snnaaart måste ju snön försvinna?!? och då funkar den ju utmärkt igen. Så tills dess håller vi ut och ser vagnpromenaderna som ett träningspass =D


Idag önskade min älskade son morgon redan 06.15. Och jag som satt uppe till 11 igår, och sedan tog det minst en timme innan jag somnade, och som fått gå upp två gånger inatt. Var minst sagt död! Jag är Inte människa vid den tiden.. Men, vad jag vill och känner har ingen betydelse så man får snällt gå upp med sin lilla skitunge♥ :) Så idag tackar jag gud lite extra för den fina uppfinning som stavas KAFFE! Vi ska bege oss hem till min mamma senare som är ledig idag, förtsätta den dära skattjakten. Haha.


En liten liten Melker som myser hos sin mormor  ♥ ooh denna bilden är såå fiin, jag älskar den! och jag älskar Er! :)
Nej jag får väll dricka upp mitt kaffe och passa på att kasta lite smink i huvudet så man ser ut som människa, nu när plutten sover!

Förresten - Jag är sååå taggad, och förväntansfull inför nästa fredag då jag ska ut igen för första gången. Det var liksom i september FÖRR FÖRRA året jag var ute sist.


HAHA! en såååååå gammal bild. Men det var i alla fall en av de sista gånger jag skulle iväg. Det var klasspardeeey!



Kommentarer
Postat av: al

ska bli riktigt jävla trevligt :D

2010-02-24 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0