Alla <3 dag.

Igår var det ju alla hjärtans dag. Jonathan lagade tre rätters till mig och det var riktgit mumsigt.

Förrätten: Räkmacka och hummer vid sidan.


Varmrätt: Entrecotte och bakpotatis


Efterrätt: Tobleronefondue och frukt


Vi hade en jätte mysig kväll, och jag uppskattar verkligen att Jonathan lagade så god mat till mig. Sanningen att säga var jag först lite besviken på dagen, jag tyckte att han borde ha beställt bord och planerat lite bättre, jag skäms nu! Men så sa han sen att han skulle överraska mig med mat hemma, fy vad jag är dum! Jag kunde ju själv ha bokat något dessutom men jag är nog lite sådär gammaldags och tycker att mannen ska vara den som uppvaktar kvinnan :) Han fick i alla fall ett gulligt choklad av mig och en kort med lite text och 3 lotter :P haha! Och ett nystädat hem! Melker lades vid 8 som vanligt och därefter avslutades kvällen med founde och massa mys. Tack så jätte mycket mitt hjärta ♥



Jag är hundvakt nu och sitter hemma hos mamma och pappa, äter lite toblerone och dricker kaffe =D Härligt! Melker sover lite middag, min gullunge, och vovven ligger och trycker så nära mig hon bara kan och sover hon med. Vi fick förresten en Mocca Master igår av mamma! Det behövdes verkligen för vårt kaffe är så jäkla äckligt, förstår inte men det är något konstigt med den, Men nu är det botat :)


Får en bild på min gullunge, när han åt gröt i morse ♥

Kommentarer
Postat av: al

PIXPAX för kaffesällskap!! ;)

2010-02-16 @ 14:28:21
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0