bröllop.

Melker är så himla mysig idag :) Gullungen min!

Jag vill gifta mig, jonathan har sagt tvärnej, men han har börjat ändra sig, Jag menar inte nu, kanske om 5 år, men jag skulle vilja göra det innan ett syskon kommer, Jag vill inte riskera att gå upp massor i vikt som jag sen inte kan gå ner och vara fet på mitt bröllop, HAHA!

tänk om 4-5 år då är melker i den åldern också, han har söta kläder, går längst gången med våra ringar, haha jag dööör så sött det hade varit, Kan se allt framför mig, Vet hur jag vill ha min klänning, mitt hår, hur slöjan ska se ut, sminkning, jonathans kläder.. Tårtan, blommer.. Jag längtar verkligen, men vi får väll vänta och se om Jonathan faller ner på knä, eller kanske jag?

Maybe someday?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, det låter verkligen supermysigt! Jag längtar också till jag ska gifta mig :)

2010-02-15 @ 15:53:16
URL: http://jken.blogg.se/
Postat av: Jessica

=). Är killarna som ska fria

2010-02-15 @ 17:14:44
Postat av: Katarina Olsson

Mysigt.. tar det för lång tid så får du hålla reda på när det är skottår. :-)

2010-02-15 @ 20:44:09
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: jane

hoppas det blir en fin dag !

2010-02-15 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0