Bvc

Idag är det bvc dags klockan 10. Det är gruppen vi ska träffas i, idag handlar det om sjuka barn, hoppas man får några bra och nyttiga tips som kan hjälpa om lilleman skulle bli sjuk, bli förkyld eller något. Ni anar inte (ni som inte är föräldrar) hur orolig man blir när ens lilla hjärta blir sjuk.

Sedan ska jag hem och börja röja lite, imorgon har jag ju min lingon och blåbär visning :) Det ska bli skojsigt, jag ska göra minipizzor och någon laxrulle tror jag.

Det är helt sjukt egentligen, för bara någon vecka sen sov vi alltid till 8 - 8.30 .. Nu för tiden, ja då hinner vi vakna, stiga upp, äta lite, pussas och sen tar han sin första lur igen, OCH KLOCKAN ÄR INTE ENS 8!
Okej, nu är den det men han har ju sovit en stund. Nu ska jag kasta i mig kaffet och sen göra mig iordning så vi kommer iväg i tid.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Där skulle jag behöva gå

2010-02-25 @ 09:14:32
Postat av: Jessica

Har du förresten lust att ha en MeAndI visning också??

2010-02-25 @ 10:48:42
Postat av: Filippa

Jag blev lite nyfiken, vad är det för visning du har? (:

2010-02-27 @ 15:43:37
URL: http://filippabrogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0