Dagens mamma och son

Största delen av dagen har spenderats hemma hos mamma och moster som är lediga/sportlov.

Fotades en del så detta blir ett bildinlägg :)

Jag tyckte att nu är det dags att försöka locka fram våren så jag drog på mig dem ljusa jeansen och en vit blus, kanske vädergudarna blev inspirerade, värt ett försök i alla fall :)


Ni får stå ut med egoisten =D

 
Finaste plutten i världen!







Mys är det bästa som finns ♥




Melker blev hungrig så han smakade på strumpan.


Då fick han mat och ja, ni ser ju hur gott det är?? :)


Och efter en sån hård dag är det mysigt att få somna i mammas famn ♥

(Okej, jag erkänner, detta inlägg innehöll jävligt mycket mamma-ego!)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Både du & din son är jätte söta :)

2010-02-24 @ 19:39:26
Postat av: Emma

tycker det är intressant med bilder på er lilla familj :)

2010-02-24 @ 21:30:01
URL: http://emmiisz.bloggplatsen.se
Postat av: Filippa

Älskar dom jeansen, måste ner och testa :)

Har skjortan i svart ;) kram

2010-02-24 @ 22:39:16
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0