En dag med Evelina och Ebba.

Idag har jag och Melker spenderat nästan hela dagen hemma hos Evelina och Ebba med fika och massa snack ;)


Trevligt nog bor dem bara en bit öber gatan så det kändes onödigt att dra ut vagnen så jag packade ner honom i den fina filt-påsen Anna och Signe tog med hem från Spanien :)

                                                                      
Amning pågår :)                                Leka leka leka                                     Chillar i soffan :)

   
puss puss, skratt , puss, skratt skratt, min skatt! ♥

 
Tvåbarns mamma? Väntar nog ett tag ;)


Våra älskade fina underbara barn!


Melker fick försiktigt suga lite på en bit äpple.


Han tyckte det va jätte gott :)



Ebba den lilla sötloppan sov sig igenom mesta av dagen. När jag och Melker var på väg ut genom dörren tyckte hon det passade att vakna, så hon slapp lyssna på mitt babbel. Den lilla busen, tror hon jäklas medvetet med oss ;) ♥ Jätte trevlig dag med mycket babbel. Som tur är, är Evelina också ganska duktig på att prata, och vi tycker ofta ganska lika om saker, så jag slipper känna mig som en babblande idiot =P


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag har alltid beställt via nätet och alltid blivit toknöjd. Oftast får man leveransen redan dagen därpå. Rekommenderar Fujidirekt.

2010-02-23 @ 20:08:27
URL: http://freijasmamma.blogg.se/freijaochloke
Postat av: Madde

Tack hehe jag tyckte hon va ganska rolig ja=)

Fina bilder, jättesöt kille du har!



O visst vill man inte bli tvåbarnsmamma så direkt, det är ju grymt mkt jobb med dom små även om det är det mest givande här i livet=) Små söta leenden från våra små!

2010-02-23 @ 20:16:33
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Oj :( jag kan inte låta bli att känna mig ledsen när du skriver sådär:( Jag förstår inte vad folk menar när det säger att jag inte är "den gamla " Love..var är skillnaden? Jag märker inte en själv..jag kan inte ens minnas vad jag skrivit eller hur jag skrivit förut :(



Jag vet inte vad jag ska göra

2010-02-23 @ 20:19:09
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma <3

Sv:



Nej men man blir ju ledsen när man själv känner att man är sig "själv" för allt jag skriver menar jag ju och alla inlägg skriver jag för det betyder nått. Däremot är det pressen att komma på bra inlägg som jag vill skriva om. Jag försöker minnas skillnaden men det är svårt.

Oliwer är alltid prio ett men när jag får tid över så sitter jag hellre vid bloggen än diskar, tvättar städar osv osv :)



kram Love

2010-02-23 @ 20:36:40
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Anna och Signe

Åh! Så roligt att se att filten används! :)

2010-02-23 @ 21:06:15
URL: http://signe.naxelius.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0