Fika.

Melker ligger och vilar. Och så fort han har vaknat ska vi klä på oss och bege oss till Evelina och Ebba med lite fika :) Ska ta med kameran och be henne fota oss lite. Det är ju så sällan jag och lilla hjärtat kommer på bild tillsammans, oftast är det ju jag som står bakom kameran och Jonte och Melker som sitter och myser.

Jag funderar på hur jag ska göra, dem bor ju bara strax över vägen och det är inte skottat någonstans nästan. Var rätt drygt att pulsa i snön till affären innan. Kanske jag bara tar melker på armen och väskan på axeln. Hmm.. 

Nu hör jag små grymtningar från sovrummet. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, de e väl typiskt, varför kan inte killarna få för sig att lyfta kameran och spontanfotografera??

2010-02-23 @ 13:10:23
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

som här hemma, oftast jag som tar kort så jag blir sällan med på bilderna.

2010-03-01 @ 10:52:05
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0