Fotografen...

Idag blev Melker fotad :) Han var jätte duktig men ville knappt bjuda på ett leende, haha!

Jag fasade för att han skulle vakna upp och rivit sig i hela huvudet, det vore så typiskt.. Men icke! =D

Jag tycker det är lite läskigt med förändringar, när vi satte in den nya större bilstolen, så var jag så orolig att han inte skulle gilla den, inte vilja sova i den eller satt bekvämt, men han somnade så jag antar att den blev godkänd :) Likadant med sittdelen till vagnen som jag nu satt i, han har ju visat tydligt länge nu att han inte vill ligga ner mer och han får knappt plats i liggdelen heller frö den delen, var orlig att han inte skulle gilla den på längre turer och inte kunna somna i den. Men det blev också godkänt tydligen då han somnade både på väg till och hem från fotografen :)


På väg mot äventyr :)


Hemma igen, tar på krafterna att bli fotograferad :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ibland undrar jag om förändringar inte är värre för oss än för dem. Jag var halvt gråtfärdig för min kille skulle sova i den stora sängen (sin spjälsäng, han har sovit i vagnen innan) . Han växer och det går alldeles för fort

2010-02-18 @ 14:32:03
Postat av: Mikaela

vad har ni för snygg vagn? :)

2010-02-23 @ 22:46:06
URL: http://mikaelaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0