God Natt.

Idag har jag VERKLIGEN rensat. jag har sprungit upp och ner mellan tvätt - hemma - vinden. Har vikt om ALLT i vår kläd garderob och konstaterat att Jonathan har myyycket mer kläder än mig, han har TRETTON tjocktröjor. och typ sjutusen t-shirts. Jag har rensat ut massa kläder jag tycker är fula och som borde slängas. Så jag hoppas han också inser det när han tittar igenom det. Eller slängas ska det inte, det ska till klädbanken.

Jag plockade ihop 2 stora kartonger och 4 papperskassar med skit som Jonte fick köra iväg med och 9 banan lådor som hans mormor o morfar behöver. Så nu blev där bättre plats i förrådet så jag kunde bära upp mer saker. Så nu känns det riktigt bra =)

Jonte är iväg nu och hjälper Josef som har problem med bilen, den startade inte så han fick hämta dem på affären. Så nu har jag lagt Lilleman, ska ta mig en dusch och sätta på kaffe sålänge som sedan ska avnjutas med chokladpuddig.. Ohh Fyy Miig!

Anna-Linnea fick med mig ut nästa fredag. Denna fredag har jag ju Lingon och blåbär visningen här hemma, trevligt :) jonathan och melker ska köra iväg och äta middag hos hans föräldrar under tiden. Och nästa helg får Melker ännu mer kvalitetstid med pappa då jag och A-L ska ut och äta sedan dra vidare någonstans och ta några drinkar. Känns så där lagom och bra :)! Jätte kul. Tack!


Några år gammal bild.


Kommentarer
Postat av: al

fy fan vilken osmickrande bild på mig loppan ;) HAHA! Ja fan.. ser riktigt mycket framemot det!! WÄÄÄ!

2010-02-23 @ 12:20:09
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: jennnnnnnnnnnnnnnnnnnnie

vad är det för sätt att passa på att gå ut när jag inte är hemma? då blir du tvungen att ta en runda med mig också!!!! :)

2010-02-25 @ 10:37:31
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0