Konstig tanke.

Jag fick en konstig tanke innan idag. Jag kände att jag saknar när jag och Jonathan rökade. Jag saknar absolut inte ciggen! Jag slutade när vi skulle ha Melker och som den idiot jag är provade jag att röka när jag slutade amma. Men tack gode gud så tyckte jag att det var riktigt äckligt och mådde dåligt.

Men när vi rökade var det en slags gemenskap. Att gå ut och sätta sig och ta en cigg, prata lite och ha det mysigt. Jag kan inte riktigt förklara men det var en "speciell stund"... 

Bara en sån där kvälls tanke. Pojkarna ligger och sover så jag ska också snart krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

; Sv, ja de kommer när han är redo.



Är också rökare, dessvärre började jag igen när Hampus var född. Dumt men jag mådde inge bra utan de. Du förstår kanske på ett sätt.

Jag ammade inte heller så han har aldrig påverkats och jag röker aldrig i närheten av honom. En dålig vana bara :P

2010-02-23 @ 21:48:31
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Trixie, mamma till Ellis 090829

Sv: Ja visst är det så! (:



Söt blogg du har!

2010-02-23 @ 21:49:58
URL: http://milfshake.blogg.se/
Postat av: Angelica

Förstår vad du menar med ciggen, känner exakt lika som du, slutade också när jag väntade min son och vill absolut inte börja röka igen men har också samma konstiga saknad som du :)

2010-02-23 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0