Lördag.

Godmorgon Lördag, Melker tog morgon som vanligt vid kvart i 7. Han har bara vknat en gång inatt, så jag blev jätte förvånad när jag tittade på klockan då jag hörde en liten gosse prata med sina gossedjur. Men det gär inget, klockan påverkar inte mig, jag vaknade på så gott humör idag. Jag misstänker att det beror på att jag somnade så gott.


Efter en trevlig kväll med alla töser och visningen kommer äntligen mina älsklingar hem vid 9, Melker vaknade till så jag kunde pussa på honom och gå o lägga honom. Sedan kröp vi ihop i soffan och försökte på plats på längden båda två. Det var så läänge sedan vi hade det så mysigt, vanligtvis sitter en vid datorn och en vid tvn, eller jag vid både och och Jonte typ sitter o ritar, haha. sällan ligger vi så tyst i varandras famnar och bara njuter av det. Det är verkligen underbart. ♥



Oooh nu ligger han och försöker krypa =D!! Han har inte alls visat intresse för det innan! ♥



Nej nu måste jag hämta kaffet, doften frestar mig så himla mycket. Och så måste jag rädda dataladdaren från Melker, som var destinationen med krypandet.



Idag ska vi till Malmö förresten. Ska försöka få Jonathan att köpa lite hårfärg till mig och kanske något annat ovettigt på IKEA, jag bkev ju fattig igår på visningen =P haha.


HAHA! den bjuder jag på bara för att melker ser ut att tänka "Vad fan sysslar mamma med egentligen"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0