Melker bloggar

Hej! Melker här! Jag tänkte skriva lite nu, eller mamma skriver och jag säger vad hon ska skriva!

Idag är det snö, då är det tråkigt att åka vagn för man kan ändå inte se något, så jag och mamma tvättar idag.
Det är riktgit lajbans att tvätta ska ni veta, man får ta hissen ner i källaren, då åker jag vagnen, I BARA PYJAMAS! Annars brukar mamma klä på mig massa jobbiga stora kläder när vi ska ut i vagnen.



Så här glad blir jag då!

Mamma har tur som har mig som hjläper henne med tvätten, jag övervakar noggrant så det blir rätt och att ingen svart strumpa hamnar i det vita.


Och sen ska man hänga tvätten i tvättrummet, då fick jag sitta i korgen och hjläpa mamma ge henne sakerna som skulle hängas.. Det var också skoj!



Vet ni, om man skriker när man är nere i tvättstugan så hörs det som att en likadan bebis som mig skriker tillbaka. Det hörs JÄTTE högt! Mamma säger att det är något som kallas eko - Är det så hemma hos er också? Jag tycker i alla fall att det låter superduper skoj så jag skriker jätte mycket!!


Man kan äte och leka samtidigt.. Eller jag leker inte längre, för den är inte så rolig längre, istället kör jag bänkpress med den :)


Mamma försöker ge mig massa olika mat från glasburkar, men mig lurar hon inte!!! Nu har hon dock hittat något som är fruktpuré och som har 6 olika sädesslag i. Den är faktiskt god!





´Nu har jag inte mer att säga. Nu ska jag mysa med min mamma sen tror jag att jag ska ta en middagslur.

Heeejdå!
Melker ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny Nilsson

Vilket sött inlägg :) Och din kära son är så underbart söt!

2010-02-22 @ 13:42:27
URL: http://jken.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej mormors lilla sötnos. Du är så söt.

2010-02-22 @ 14:07:25
URL: http://vackethemma.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Så jäkla söt eran Melker :)

2010-03-01 @ 10:48:48
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0