mer bilder


Jag ser ut som en häxa! men mådde så dåligt den dagen så var hemma hos mamma o pappa och blev uppassade med mat. Men Melker var såå gosig <3




Byxorna och den fina västen kommer från Melkers snälla moster. Han kommer alltid hem med massa fint när han har varit och lekt med Tusse :)

Ikväll ska vi traska över till Evelina med familj, jag längtar super mkt, jag får sån ångest när jag inte är ute med Melker varje dag, men som ni har sett på nyheterna så är det inte så nådigt med snö här nere i Skåne. Och skottningen funkar inte så jätte bra direkt, man kommer ingenstans. Men jag klandrar inte dem, så här mkt snö som det har kommit kan det inte vara lätt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vem tror du tittar på hur du ser ut?? ;) . Är ju Melker vi alla tittar på. Han är jättefin

2010-02-03 @ 13:54:33
Postat av: Rebecca

Vilka fina byxor han har, vet du var de är inhandlade? Tycker även västen är fin men den har jag tittat på många gånger=)

2010-02-03 @ 20:19:16
URL: http://radeklev.blogg.se/
Postat av: Katarina Olsson

Han är så söt mitt lilla barnbarn. Älskar han!! Och dig med :-)

2010-02-03 @ 21:14:14
URL: http://vackerthemma.blogg.se/
Postat av: Heidi

neej guuud så stor han blivit :O milda matilda hihi ! :)

2010-02-04 @ 09:48:35
Postat av: Sofie

Måste bara säga att Melker är helt sjukt söt :)

2010-02-18 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0