Nya tattoos.

Om 2-3 veckor är jag förmodligen pryd av ännu en tatuering, förhoppningsvis 2! Men jag vill sååå mycket. Jag kan knappt bestämma mig vad jag vill ha. Jag har så jävla många ideer.
En ny ide som dök upp ganska nyligen (och som ännu inte är genomtänkt eller bearbetad, bara snurrar runder i huvudet!) Är en pinup, En lite försöknad bild av mig, eller en önskebild, Hon ska likna mig och kanske något speciellt som är "typiskt" för mig, så ska hon ha en fin kropp, härliga former och stort vågigt hår. alltså förskönad :) Detta är bara roliga tankar.

Dem tatueringar jag är säker på vill jag inte nämna än, Resultatet/n kommer på bild.

 


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Åh jag bara längtar tills jag får pengar och tid så jag också kan tatuera mig. Var så himla länge sen nu. Har också en massa planer och vill göra hela kroppen på en gång känns det som :P Tur att det är ganska dyrt för annars hade man väl varit svart på hela kroppen:P

2010-02-23 @ 20:54:17
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0