Söndag.

Igår traskade vi över till grannarna. Hade oerhört trevligt som alltid, kameran stannade hemma men Evelina fotade lite som han kanske kan skicka över.

Jonathan är iväg och fixar farthållaren till bilen så jag och Melker har haft eget mys här hemma. Vi tog en dusch tillsammans innan, han tycker det är så spännande med vatten =)



Melker hade lite lite skorv i pannan såg jag så vi öste i massa olja i håret och masserade och kammade, försvan direkt, men oljan sitter ju där ett tag. Då kan man ställa en lite tuppkam :)


Och så kan man kamma bak håret som en Steeekare :)


Sen blev ögonen oerhört röda och fruktansvärt tunga så då bäddades han ner mysigt i soffan och fick titta lite på "jag är en gummibjörn" Medans jag fick i mig lite lunch. Sen tog det inte lång tid innan dem små ögonen föll ihop. ♥



Kommentarer
Postat av: lisa

hahahhhha stekare

2010-02-21 @ 14:46:46
Postat av: L

Åh haha, vad söt han är!

2010-02-21 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0