Stig.

På sommaren blir det bastu i vår lägenhet, speciellt med tanke på den inglasade balkongen som blir ett växthus. Jag tycker därför synd om Stig att behöva sitta här inne och koka. Så nu har jag ordnat en helnätad stor utebur som även har ett bo att gå in i. Så ska Stig få bo i mina föräldrars trädgård i sommar och äta gräs och bli tjock :) Skulle det sen bli dåligt väder är det bara att ta hem honom. Tror det blir bäst för honom.

Häromdagen hade jag glömt stänga den lilla luckan i buren så när jag var färdig för kvällen och skulle gå och släcka satt han utanför buren, lite förvånad, och tittade. Haha!




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Åh tack :) Ja det är riktigt läckert :)

Vad har du får något då? :)

2010-02-12 @ 22:29:54
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0