Undersökning.

Har fått ny tid till ännu en undersökning till Melker. Det komemr säkert gå bra men det låter läskigt. Så här står det i "beskrivningen"

"En venflon sätts i ett blodkärl, däri sprutas en liten mängd radioaktivt ämne. i samband med injektionen mäter man med en gammakamera. barnet måste ligga stilla i ca 20 min."

Hur ska han kunna ligga stilla så länge? Man får även bara vara en föräldrer med pga influensa restriktioner och det blir ju jag då. Men jag hatar verkligen om inte jonathan är med, jag blir så himla ledsen när han blir ledsen och ja, jag tycker det är skitjobbigt, jag är så trött på allt sådant nu, sen vi låg på sjukhus vill jag aldrig mer tillbaka, stackars min lilla älskling. ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

Det var det där Theo fick göra när han kollade upp efter sin njurinfektion.

På sjukhuset vi var på så hade dom en sorts typ kudde som dom pös ur luft ifrån så han inte kunde röra sig så mycket, fast han låg och försökte sparka och rulla iaf, men sköterska tog fram tejp och tejpade så de vart som en rulle och sen tejpade fast den på bänken :O hehe

Fast vi fick stå med leksaker och sånt ovanför honom så han skulle tänka på ngt annat oxå. Värst tycker jag iaf är när dom sätter infart, tror de är de dom menar med venflon?, typ som en liten plastslang in i ett blodkärl, theo vart helt hysterisk bara gallskrek och vi fick sitta hålla fast han, också självklart så satt sköterskan fel en två gånger så hon fick byta hand så de tog ännu längre tid.

2010-02-28 @ 22:52:11
URL: http://sooligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0