Bläää.

Jag är så trött, så orkeslös. blä!
Jag har en ENORM blåsa (tror jag??) som sitter på vänsterkinden vid vistdomständerna, Den är typ platt och helt kritvit, blåsan då alltså. Är lite svullen runt om och mina tänder skavar emot hela tiden. Jag blir galen! Min vänstra halskörtel är även lite svullen och det gör ont att svälja. Så jag väntar inte en halsfluss eller något? Jag hoppas verkligen inte. Jag MÅSTE vara frisk deanna vecka, Jonte börjar på "nya" jobbet imorgon och kan inte direkt ta ledigt och på fredag ska vi med vårt lillhjärta till farbror doktor.

Jonte var på födelsedagsfest igår, han mådde som han förtjänar kan jag säga. Klockan ett drog jag upp honom och sa att Nu är det bannemig min tur att få sova, (jag pratar om middags tid, inte natt.) Så han gick upp och tog melker och jag somnade bums. 2,5 timme senare kom han in och väckte mig, då hade dem varit i handlat och bakat så jag vaknade till doften av nybakat bröd. GOTT!! (om jag nu hade kunnat tugga utan att vilja dö!) Förresten kändes det som att jag hade sovit i 15 minuter.

Nu är jonte iväg och lämnar Melker hos mina föräldrar. Han ska vara där en stund ikväll så vi kan vila upp oss lite och ha lite egentid..

Så detta är det enda jag har o skriva idag. Jag är bitter och har ont så då låter jag bli att skriva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0