Dåligt av mig.

Dåligt av mig att inte visa mig här inne idag typ men har spenderat hela dagen med Evelina och josef och deras härliga lilla Ebba. Blev även bjuden på mat där ikväll. Mums och kul :)

Angående frågan om vilka som läser. så undrar jag vem DU är anonym?

Anonym om Mitt hjärta.:
1. hur gammal är du? Jag är 18 år.
2. var bor du? i Ystad.
3. har du barn/gravid? Jag är gravid, bf i morgon.
4. vad vill ni se/läsa om mer i bloggen? Knappt något att tillägga här. :) Är bra som det är, kul att läsa varje gång. :)

Alltid kul med någon som bor så nära så vore skoj o veta vem du är?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hehe oj, jag tänkte inte på att jag blev anonym. :D Men mitt namn är Filippa. (:

2010-01-14 @ 22:35:34
URL: http://filippabrogren.blogg.se/
Postat av: Meg Ritzh

Melker är det finaste namnet man kan ge en liten pojke. Det ska min pojke också heta om jag får en.



kram och lycka till

2010-01-15 @ 00:14:47
URL: http://www.megan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0