därför!

Anledningen till att mitt uppdaterande suger hårt för tillfället är att jag aldrig kommer på något intressant att skriva, jag har ingen lust jag är trött, hungrig! Ja you get the point? Vem vill läsa en blogg där någon bara gnäller? Om helt oväsentliga saker som egentligen kan rådas bot på om det inte vore för att man är så förbannat lat.

Så tills jag kommer på något roligt eller något jag vill berätta om Älsklingen (kanske om 10 min, 4 timmar, 2 dagar??) såå tackar jag för mig..











Jag sitter vid min gamla dator hemma hos mina föräldrar just nu. Dessa bilder är allt mellan 5-7 år gamla!!!!! Det sorgliga med dem är att jag ser likadan ut idag!!!

Kommentarer
Postat av: Heidi

sööt :)

2010-01-25 @ 18:04:29
Postat av: Jessica

Livet är inte alltid en dans på rosor. Mår man inte bra och känner att man vill blogga om det för att ventilera så gör det. Jag gnäller en del i min blogg :)

2010-01-25 @ 19:58:00
Postat av: Jenny

Liiiiina, du får inte sluta blogga! Jag älskar att läsa din blogg, följer ju den jämnt!! Kram på dej

2010-01-26 @ 23:03:45
URL: http://jken.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0