Förlossningsberättelse 2?

Jag funderar på att skriva en berättelse nr 2! Jag skrev en ca 1,5 vecka efter förlossningen men då hade jag inte papperna och det blev lite luddigt. Det är ju så jäkla skoj att läsa andras tycker jag och man blir så lycklig när man skriver om det själv. Tänk att det var över 5 månader!!!!! sen jag låg där med Jonathan vid min sida och kämpade för att få ut vår fiina son! <3

Tror jag ska ta och skriva en snart, om Melker går med på det :)

FÖRRESTEN!

har ni inga frågor eller något? om allt från himmel o jord! var M planerad? vad jobbar J med? vad läste jag i skolan? Vilken färg har mina strumpor? Jag känner för att svara på lite olika frågor :) Sååå, kommer det in fler än 6 frågor svarar jag på dem!
Var nu inte tråkiga! JAG VET JU ATT NI LÄSER! =D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har ju inga speciella frågor :) . Men kommer jag på någon så skriver jag

2010-01-20 @ 09:55:22
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

svar: Ja det är tokskoj :)



Frågor hm ja kan ju försöka komma på några.



1. Hur länge har du tänkt stanna hemma med Melker?

2. Vad ska du göra sedan efter mammaledigheten?

3. Äter melker mat, har han någon favorit isåfall? :)

4. Ska Jonathan vara pappaledig något?

2010-01-20 @ 11:19:57
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0