Godmorgon.

Ingen super god morgon, men vad gör det.. Vaknade upp med mitt lillhjärta i sängen och det var ju mysigt, även om han har hållt mig vaken typ hela natten, legat o slagit mig på hakan med sina fäktande armar och sedan vaknade kl 06.00 o tyckte det var morgon. Men jag älskar honom oavsett ! =) Nu ligger vi här i sängen och äter våra frukostar. hähä!

ringde bvc för tid idag, inte varit där på två månader på grund av att Melker då låg på sjukhus. Fick en tid idag, vaccination.. efter lite övervägande kom jag fram till att jag inte va beredd på att gå och se honom ledsen och sedan ha en trött, ledsen lite febrig kille ikväll. vilket han blev sist, vi ska även bort både idag och imrogon , så vi sköt fram det till måndag. vilket är hans 5månaders dag.

3månader - fick han vaccination nummer 1
4månader - blev inlagd på sjukhuset
5månader - på spruta nummer 2


har du verkligen varit så liten min lilla fågelunge? :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0