Jaaahaaa?

Nu har mitt lillhjärta åkt. Min syster kom och hämtade honom och ska ha honom till 4. Dem ska leka med Jessica och Isak och gå på boan och köpa leksaker. Det märks att Melker tycker det är skoj att komma ut, han är trött på att vara hemma. Jag förstår honom.

Men nu då? Jag har ju såå många möjligheter. Jag måste städa, diska, sova, äta, kissa, duscha.. i vilken ordning? Just nu ska jag i alla fall titta på sjunde himlen. Ska nog äta under tiden. Sen blir det toa och sova, det behövs, mkt viktigt! :)

Sååå Hejdå för nu bloggen. Måste ta vara på min lilla tid jag har :)


Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Hehe ja man blir lite paff när man plötsligt får egentid :P

2010-01-19 @ 12:54:45
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: DONKEN

känner igen detdär, man vill göra allt samtidigt, när man väl hinner...! ;) Å så blir det oftast att man ändå bara sitter på ändan framfr datorn, när han väl sover en stund eller så. hehe... Jag borde gå ut och gå en sväng, med honom sen när han vaknat. Har inte hjärta nog att väcka honom för att ta på ytterkläder (han hatar när man tar på honom kläder nuförtiden) för o sätta fast honom i vagnen för att gå ut i ljuset. hmm.. men snart är det mörkt. Tack för jag fick titta i din blogg. Himla söööt! pöss annelie

2010-01-19 @ 14:38:30
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du skulle lånat ut honom fler timmar så hade du hunnit mer :)

2010-01-19 @ 16:24:20
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

svar: tack :)



Skönt med barnvakt för en stund, hoppas du hann med lite av det du ville :)

2010-01-19 @ 21:29:52
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0