Jag blir så jävla förbannad!

Sitter och tittar på 4an där det är en dokumentär som handlar om små barn som skickas till en skola för att träna till OS "för att barnen vill vara med i OS" DEM VET FÖR FAN INTE ENS VAD DET ÄR! Givetvis är detta i Kina, det jävla landet har fan ta mig alltid sina idiotiska ideer och är så jävla grymma mot barn och djur.

En pappa lämnade sin son där, han var 5 år gammal, dem får bo på skolan och träffar itne sina föräldrar, pappan gick utan att ens säga hejdå för "det hade blivit jobbigare för barnet" I stället vrålgråter ungen och skriker efter sin pappa som han ser lämna honom. alltså fem stackar små år??! är dem människorna födda utan hjärta? Citerar pappan "barn som bor med sina föräldrar blir lata och bortklemade"

Barnen ligger på golvet och gråter av smärta medans tränarna trycker benen åt vars ett håll.. Om dem inte gör som dem ska, tillexempel inte går högt upp nog på sittupsen får dem stryk med en pinne. Stryclk gör barnen starka och då vågar dem inte göra om samma sak. Alltså jag skulle vilja åka dit och sparka dem med all min kraft på pungen! Med glädje!!!

Jag blir så jäkla förbannad på sådant här! Oooorrrggh!!

Kommentarer
Postat av: Penny

Måste kommentera detta. Såg också det programmet och jag höll på att flyga i taket så förbannad jag blev

2010-01-09 @ 18:21:46
URL: http://peennys.blogg.se/
Postat av: Jessica

såg samma program, blev jätteledsen och kunde nästan börja gråta av det. Satt och pussa Isak och lovade honom att något sånt skulle han aldrig behöva utstå. Jag kommer älska och vara stolt över honom oavsett vad.

2010-01-09 @ 21:00:37
URL: http://isaksvarld.blogg.se/
Postat av: madde

Jag såg det också.. Så hemskt! Jag började nästan gråta när dom visade en liten flicka som grät och bad sina föräldrar att få komma hem under lovet, så fruktansvärt! Vad är det för föräldrar egentligen? Har du sett om det där lägret i Sydkorea? Kolla in det i min blogg annars...

2010-01-10 @ 11:58:08
URL: http://maddefotar.blogg.se/
Postat av: Plutten

Jag blir lika förbannad som dej...tyvärr är det likadant i Ryssland, jag känner en tjej från Ryssland genom min idrott och hon togs från sitt hem när hon var sex år tror jag det var...och får enbart träffa sin familj en gång per år. HÖGST! Det är så idiotiskt så man vill, som du sa, sparka dom i pungen...



Trevlig blogg förresten!:)

2010-01-13 @ 12:23:04
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0