snabbis.

Hinner inte skriva så mkt. Måste få lite gjort innan lilleman vaknar igen :)

jag har ju bestämt mig för att ta tag i mat och sånt. har alltså inte ätit godis på hela veckan (ja det är bra för mig haha) trotts att både godis chips, dippa och cola har stått på bordet.

Har även ätit minst 3 gånger om dagen denna vecka, mkt bra! Annars glömmer jag alltid äta och äter runt 2 tiden första gången på dagen.. Inte bra, får blodsockerfall jämnt och är rädd att jag ska svimma när jag har Melker. Skärpning på mig där! Och jag börjar skärpa mig!

Idag åt jag en nutrilettbar till frukost. (2/3, dem är ju så mäktiga)!
Till lunch blev det kycklingfilé och avokado. Eller ja lunch o lunch, äter det just nu :P

Så jag tycker jag skärper mig och är duktig! Har ännu inte bestämt om jag ska få synda på fredagen och lördag, eller lördag o söndag, eller bara lördag :P

har förresten varit på en br apromenad idag också. Jag känner mig sååå mkt gladare, piggar och bättre att äta ordentligt och komma ut. Även melker blir glad :)


Orkar itne vända bildne just nu, Nya mössan. Matchar hans body. Alfons! Haha, han ser ut som toker i den min lilla gullunge :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Superfint ju =)

2010-01-21 @ 18:40:14
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:08:06
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Heidi

sån charmtroll han är :D

2010-01-22 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0