Städar som fan!

Ja jag har ett riktigt ryck här hemma. Melker är fortfarande hos mormor och morfar och Jonte är iväg med min syster man. Så man får passa på när ingen springer i vägen eller behöver uppmärksamhet :) Öser musik genom min bärbaras stackars högtalare. Väntar just nu på att torket ska torka så jag kan börja röja igen.

Precis som jag sa så sov jag inte så bra. Jag drömde massor, Bland annat att mina föräldrar hade åkt till Tomelilla med Melker för att handla bröd. Eehh? och då hade Melker blivit otröstlig och bara vrålade. Men allt hade gått jätte bra sa dem och han sov när jag ringde innan. Klockan 8 låg jag klarvaken i sängen och kunde inte somna om, kroppen undrade nog vad som stod på, en hel natts sömn?? Det har inte skett på ca hmm, 6-7 månader kanske?

Nej nu ser det torrt ut här så får väl rusa vidare.

Bild från Melkers kusin, Matheos dop. Farbror Andy busar och tar "bappis" :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hjälp vilken ångest det måste vara att lämna bort de små liven. Men man måste få lov att rå om sig själv och framförallt varandra någon gång med

2010-01-24 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0