Stooorm?

Igår var vi på babyrytmik, tråkigt nog är det på en så dum tid som Melkers förmiddags lur så han var lite trött och inte riktgit på G. Men det var skoj och vi kommer absolut fortsätta med det. Efteråt gick jag plus 4 andra mammor och fikade på diana sen hemmåt. Alltid lika mysigt att fika-promenera-shoppa-prata med dem :) ! Det kvittar att dem är "30-" känner ändå mig "hemma" med dem och har aldrig gjort annat eller kännt mig specialbehandlad på grund av min ålder.

Imorse vaknade Melker tidigt, så vi klädde på oss och gick till mamma och bjöd in oss på frukost :)
Kl 12 gick vi och mötte Evelina och Ebba och följde med dem till bvc. På väg ner mot stan tog det till ordentligt med både snö och vind. Vi orkade inte så mkt, blev en suuuper söt blus och ett linne till mig, en mössa till M och en kramboll till den olycksföljde farbror andy :)

När vi skulle hem blev det STORM, och det var med nöd o näppe vi kunde pulsa fram i snön, jäklar vad det piskade i ansiktet, hade god lust att hoppa ner i vagnen hos Melker och hoppas på att vinden skulle föra oss hem. När jag väl va hemma hade jag istappar i håret och låren var illröda..

Nu ska jag gå och tina upp i en låång varm dusch medans Melker leker med pappsen sin! ♥


Melker såtr helt ensam med hjälp av borde och leker med det som ligger ovanpå. Hans gosiga små rullballar! :) Såå duktig stod där en lång stund, jätte skoj tycker han som inte alls är på väg att krypa utan bara vill stå upp hela tiden. Kanske hoppar han över det.


Kommentarer
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

Åh så duktig som kan stå :)

2010-02-01 @ 15:48:48
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0