Störmoment.

Jag har länge varit ute efter linnebody till Melker. Onsdag förra veckan hittade jag två för 79.90:- vilket ju är billigt. I tisdags hittade jag samma paket i Rea-lådan, då kostade dem endast 49.90:- STÖR! Tänkte att jag köper en storlek större, bra o ha, så igår exakt en vecka efter jag köpt dem för första gånga var det HALVA REA priset, dem kostade alltså 25 spänn! OCH dessutom hade den större storleken tagit slut, SÅKLART! medans den jag har låg kvar. STÖÖÖRIGT! Inget värdsligt problem och det är ju inga summor, men det är PRINCIPEN! haha!

Samma gäller en tröja jag köpte för ett tag sen för 400kr, har nog anvädt den 3 gånger kanske? Nu är den på rea för 125 kr. Sånt händer ju alltid och man är ju medveten om att det kommer rea sen och det händer ju alla. men kan inte hjälpa att jag går o grämer mig över sådant, blir sur på mig själv. Knäppis! får väl trösta mig med att Melkers mössa bara kostade 10kr, en mössa någon annan har betalat mkt mer för.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Har du kläder du vill sälja sen eller du ska spara allt??

2010-01-29 @ 14:24:16
Postat av: Lina - Melkers mamma <3

Jessica: Jag vet inte än, har redan lånat ut lite kläder till grannen och Melkers kusin. Men har 3 kassar "spara-till-syskon-kläder" Ska nog rensa igenom dem igen :) Något speciellt du är ute efter?

2010-01-29 @ 20:21:20
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: Jessica

I storlek 56 och 62 har jag det mesta, skulle vara byxor ev i stl 62. Vet inte hur länge han kommer ha storleken ju.... Vissa har storlek 62 jättelänge och andra hoppar halvt över den

2010-01-30 @ 10:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0