Tröött.

Asså jag är så fruktansvärt trött, men ändå förmår jag mig att att gå o lägga mig redan, vill se lets dance och har ju mitt godis och min brylé pudding. Jonathan sitter och klipper och klistrar med något, ber om hjälp hela tiden, jag försökte men det gick inte att få ihop.

På tal om det så kom jag o tänka på att jag vill lägga pussel. nya pussel är ju fan skitdyra :S! Någon släkting som har ett pussel som ligger o skräpar som jag kan få lägga? Mamma?? allt mellan 500-1000 bitar.

Imorgon är det Dop, skoj skoj :) Skulle egentligen ner på stan med Andy imorgon men kom fram till att det blir alldeles för stressigt med bad och dusch och klä på o mata och packa väska!

Detta var nog allt för mig ikväll. Det är dåligt med ert uppdaterande på era bloggar så datorn är tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0