praktik.

Idag var det dödens dag med 2 prov. svåra prov dessutom. Och dessutom känner jag prestationskrav på företagekonomin när det gick så bra sist. nåja! Praktik imorgon, första dagen, lite smått nervös faaaaktiskt. Så torsdagar o fredagar fram till jul hittar ni mig på åhléns :)

Lite bilder från häromkvällen när vi va ute o lekte lite:















visst har vovve blivit stor?

Och en bild på sötnosen i lördags innan moster tusses kalas:


Och kompisen Ebba på besök på valdagen:

vadå? ska inte barnen sitta i bur?





Jag har inte sagt att jag har börjat träna va?
Men jodå, det har har jag :) 4 gånger i veckan på breeze fitness. nästa onsdag börjar hundkursen. och det är myyycket i skolan. Så ja, jag är rätt begravd i sysslor men det är ganska skönt faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Valdag hehe undra vilket block vi röstade på =D Super fina bilder Lina och du är så duktig. Hälsar på dig på Åhléns i morgon med din gubbe kanske =) Kramar i massor

2010-09-29 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0