Morgonstund

Klockan är 06.50 och jag har nyss diskat undan vårt berg. sitter här med en ansiktsmask och intar dagens första kopp kaffe.

Dessa stunder är värda mycket för mig. Att ha en lugn och skön egenstund på morgonen. Sitter i soffan med en vit stor hårboll som har krypt upp bakom min rygg och burrat in sig i soffan :)

Anledningen till att jag är uppe och är pigg är att jag har sovit hela natten! Det är helt fantastiskt då det blivit en vana att vara uppe hur många gånger som helst. UNDERBART!

Jag fick dessutom Jonathan till att cykla i dessa minus till jobbet så jag kunde ta bilen och köra till min syster idag. MYS!

Detta kommer bli en Fantastisk dag! =)


Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Härligt :)

2011-02-22 @ 20:42:03
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0