Mamma/Mormor

Mormor ([email protected]) om Hur ska jag någonsin kunna...:
Tänk att det är precis så jag känner för er. Även om alla ni flickor är vuxna så kommer ni alltid att vara mina barn. :-) Det är en obeskrivlig känsla att vara förälder. Den kärleken man känner när ens lilla baby ligger på magen efter en förlossning är obeskrivbar. Kram Älskar er.


Visst förstår jag att våra föräldrar också älskar oss lika vilkorslöst som vi älskar våra barn. Men det är svårt att tänka sig att någon älskar en så mycket! haha.
Jag älskar dig också Mamma! Och dig med pappa :)

Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma

hahah jaa det är typ de han vill säga :) Hur man lägger in filmer ? Hur menar du ? på bloggen eller? du laddar upp filmen först på typ youtube och sen tar du länken och klistrar in i en grej på bloggen :) svårt att förklara haha :P kram Love

2010-01-15 @ 11:52:54
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0