7 - väggar

Idag är det 7 dagar kvar, en vecka, till my birthday :D!! woohio!

Igår var vi och handlade färg och tapeter. haha vi köpte tolv spannar med färg, men man vill ju va på säkra sidan :P köpte tre rullar tapeter också.
I sovrummet kommer det bli blå(bris) och i vardagsrummet kommer det bli nougat väggar med en fondvägg, Jonathan valde tapeten som är svart/brun med stora guldiga blommor/symboler på. Fy fan vad snyggt det kommer bli :D
Dock var det de lättaste och nu återstår tapet till köket och hallen vilket är SVÅRAST, eller ja, svårast är nog hur vi ska komma överrensk med kakel i badrummet. Men vet ni- jag litar på min man till fullo så jag han fria händer att bestämma och välja och gillar ajg det inte får han välja om :D tihi.. Han är bäst!

Jag har ju "skrytit" lite om hur fantasiskt oförskämt bra jag nog har mått under graviditeten jämnfört med många andra. Men man ska ju inte ropa hej innan man är i mål och det är lååångt till målet ännu. Det har jag fått börja känna av nu när halsbrännan gör sig påmind varje dag, jag har mått väldigt illa både morgon o kväll dessa sista dagarna och jag kan inte längre dricka kaffe. Plus att jag mår illa av järntabletterna så jag "glömmer" dem, förmodligen medvetet för att jag inte vill må kasst, istället går jag som en zombie som är trött konstant.

Jani, det är inte lätt o va gravid och inte vet jag hur man är Gravid heller :P Dessutom är jag verkligen öm I magen eftersom att bebis har sparkat nästan två hela dagar i sträck. Det är ju helt galet. Plutt! ♥

Två hjärtan har fått ett tredje att slå ♥

Jag slutar aldrig vara tacksam, men ibland är man ändå EXTRA tacksam för sin familj, Och nu har jag TVÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0