"beeertil vakna!!"

Pappa kom precis fram o försökte fjäska för sitt barnbarn. Och som jag skrivet innan är pappa helt säker på att det är en Bertil som ligger där inne. mamma och pappa har fortfarande varken sett eller känt några sparkar, för konstigt nog så Varje gång jag kallar på mamma att den håller på så slutar den tvärt när mamma kommer och lyfter nog itne ens på ett finger. Lite komiskt :)

pappa- (klappar på min mage) hej lilla Bertil, det är morfar, kan du inte röra på dig lite gran så morfar får känna
"Bertil"- NO MOVEMENT!
pappa- lilla söta bertil, det äär ju bara morfar, om du rör på dig ska du få fina saker när du kommer ut
pappa-om bertil rör sig nu så lovar morfar att bjuda på glass.

Men bebis har nog lagt sig till ro för det var ingen rörelse alls. haha

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu har jag känt "bertil" sparka. Det kändes underbart!!!

2009-04-28 @ 20:27:34
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0