Bertil..??

Hela min familj är säkra på att det är en BERTIL som ligger i min mage och pratar om Han/honom/bertil/berra hela tiden. Ja vad ska jag säga? Dom får tro vad dem vill men det värsta är att till och med JAG har börjat säga Berra när jag är hemma bara för att det har blivit en rutin. Men oavsett kön nu eller i framtiden så LOVAR jag er att aldrig någonsin döpa något av mina barn till Bertil. Stackare :P

Min lillsyster (som innerst inne önskar sig en flicka) säger att oavsett kön ska hon klä den i rosa kläder....

Kommentarer
Postat av: jessica

sv: jo det känns verkligen jättetråkigt när ens ''vänner'' inte vill veta av en mer för att man e gravid. jag menar vad är det för vänner? ännu konstigare är folk som man känner sådär flyktigt, träffat på en fest eller så som vill bli bästisar med en hahaha! ''babyhunters''.. folk förstår inte att alla priorierar olika saker, bara för man prioterar ett barn och familjeliv betyder det inte att man ''förstör sitt liv'' tkr jag haha! :p vi står på oss tsm! :)



hur e de med lilla ''berra'' ;) busar han mycket? :p

2009-04-24 @ 01:16:00
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0