BESVIKEN!

Jag skulle locka mitt hår. Det är kanekalon hår och det STOD att man skulle kunna platta o locka det för jag var osäker först eftersom att det inte var äkta. Läste på omdömmen och det var jätte många positiva kommentarer o läste på nätet o dem flesta verkade kunna göra samma sak med sitt sådant som dem som har äkta.

provade på toppen en pytte bit o bara hålla plattången emot en sekund för att se hur det reagerade mot värmen, det krusade sig Direkt. jävla skithår! och jag VILL ha lockigt, för hår som inte är äkta och när det är så stor skillnad längdmässigt på mitt och det ser bara fult och just OÄKTA ut. så vet inte hur jag ska göra. Får väl helt eneklt sälja det på treadera o se om någon vill ha skitet!!!

Besviken! vill inte lägga några tusen på äkta hår heller när jag vet att jag inte kommer använda det mycket mer är under studenten.

Har ni några förslag där ute eller någon med löshår som har tips och ideer?

Allt mottages varmt.

Vet inte vad det är för konstig stirrande blick jag fick där men batteriet dog så fick helt eneklt ta första bästa :)

orginal vs långt ??

Kommentarer
Postat av: susanne

jag tycker ditt eget e finare :D men du avgör ju själv :) grattis till bebis i magen :)

2009-04-23 @ 21:11:54
URL: http://enlitenbebbe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det behöver inte vara så dyrt, beror på vart du köper, nu bor ju du iof långt ifrån stockholm men där finns det en butik som heter Tajmahal på drottninggatan och deras hår tycker jag är ganska billigt.

I butiken kan man iaf få ett paket oäkta för bara 190kr och äkta för runt 4-500.

Såg iaf att man kan köpa på deras hemsida också, aldrig testat är ju lättare å kolla färg och sånt i verkligheten, men borde nog bli bättre äb de du har nu.

Och vill du ha lockigt så köp äkta hår, för även om det står att man kan platta/locka det oäkta så blir det jätte slitet väldigt fort då.

Annars kan du ju också köpa oäkta som är lockigt redan innan, det borde ju va lättast :)

Deras hemsida är iaf tajmahal.se tror jag

2009-04-23 @ 21:52:29
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha ditt eget! :) annars finns där som du kan köpa i malmö. Äkta hår, med klämmor. Så du kan använda det precis när du vill. Och det är jättelätt att sätta i med. Det kostar runt 900 kr. Kram :)

2009-04-25 @ 09:37:09
Postat av: Jenny

förlåt, glömde skriva vem det var :P

2009-04-25 @ 09:38:11
URL: http://jken.devote.se
Postat av: Micaela

På fannyhair.se finns äkta hår som är från 45-75 cm långt. 45cm kostar 600 el 700 och 75cm kostar 1100 kr, jag brukar dela med en kompis!Jätte fint hår och håller länge!

2009-04-25 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0