Birthday girl..

Idag har jag vaknat på bättre humör än jag var igår. Tur var det.. Eller ja, först var ja glite deppig för jonte va tvungen o åka till jobbet men jag somnade gott sen igen. vaknade nyss av att föräldrarna kom o sjöng med frukost. Då blev jag blad! för jag hade "mardrömmar" = drömmde att jag jobbade på Boan igen och att jag hade glömt allt så jag var helt Grön på stället igen. Suck! :P

Menmen, detta är alltså sista gången jag fyller år med en Etta i början, för jag tvivlar ju på att jag blir över hundra år gammal. men vem vet? Jag har funderat; och kom fram till att även om 19 är en skit siffra i sig så är detta ändå det mest underbara år någonsin. Jag har mer att vara glad över än jag brukar, jag kunde bara inte se det under min självömkan! 
 

  • Detta är sista året mina föräldrar kommer komma upp i sängen och sjunga för mig o ge mig frukost. Det betyder att jag håller på att växa upp, gå min egna väg, skapa mitt egna hem med min egna familj.
  • Detta är första födelsedagen jag vaknar upp med något sprallande i magen som påminner mig om att Ingen/inget kan knäcka mig nu!
  • Detta året kan INGEN ge mig en bättre pressent än den Jonathan gav mig (om än i förväg) för 6 månader sen.
  • Denna födelsedagen är den sista jag kommer vakna upp på och vara en student.
  • Detta är första födelsedagen jag vaknar upp med mjölkfläckar på tröjan
  • Denna födelsedagen är den första jag firar som gravid, som förlovad, som ägare av ett körkort, med en lägenhet (även om den fortf. renoveras),

Ja så om man lägger ihop allt detta har jag ju inte ett uns att klaga över. Till och med vädret är STRÅLANDE och denna dag SKA bli bra.

                  
                                         
                                          Vill tillägga att det inte är en bröstvårta utan ett finger som ni kanske ser :)?


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS

2009-04-29 @ 09:07:57
Postat av: kajsa

Grattis Lina :)

2009-04-29 @ 09:36:00
URL: http://kajsahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0