Bra nät.

Jag sitter på mammas jobb nu men lyckades ta mig in på skolans nät ändå för täckningen räcker hit. Det var ju bra :D!

Nu sitter jag o kollar på studenten, räknar på gäster o planerar stolar o tänker på mat o sånt. det kommer bli Dyyyyyrt men man tar ju bara studenten en gång i livet :D! Och jag är ta mig fan värd det! efter dessa jävla år =D

Problemet är att jag har lite för många gäster :P Om alla kommer villsäga. det blir ca 40 st o det är faktiskt ganska mkt tycker jag...

Vill skriva ihop inbjudningskort nu, för det är så kul :D

Vi går ut ca halv 2. och då kommer familj och så och dem som kan komma o hänga blommer o sådant, annars är det inte bjudning förän vid 5-6 tiden.. Jag tycker det känns seent och vill helst ha det vid 4 men det går nog inte.
Hur ska ni andra göra???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0