Dagens göra.

Någon vänlig själ som vill skänka mig lite pengar? för tillfälligt känner jag mig ganska fattig. Men då är det tur att födelsedagen närmar sig . Bara 8 dagar kvar :D

Idag har jag en lektion, det är bild och den börjar halv 2. Segt är bara att jag måste ta tolv tåget in och då vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med.. Efter skolan tänkte jag dra direkt till lägenheten.. Måste fan få lite fart i röven på mig så jag får något gjort där :)

Igår köpte vi färg som vi ska ha i klädkammaren och städskrubben, och JA färgen är "babyblå" men det betyder inte att det blir en boy. Anledningen är att det var utgående lager o en burk kostade 20 kr när dem egentligen kostar över 100 kr. alltså passade det bra med en billig färg till dem "billiga rummen" . Så slipper ni spekulera :D!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0