en chock?

Jag har själv nästan också fått en chock dem senaste dagarna. Var kom den magen ifrån liksom :)? Men jag blev förvaranad om att det skulle gå fort och jag väntade mig ett puff.. och nog har jag fått det :)! Blir lika förvånad var gång jag tittar i spegelen. Många ler när dem ser mig, säger "naaaw" och klappar på magen.. Känns knasigt :)! Men supermysigt

Var hos barnmorsakn igår. Var en kvinna som höll på att utbilda sig som "gick brevid" men tog hand om mig och hon var superduper mysig!! Älskade henne :) Lyssnade på bebis hjärtljud. 144 låg det på. Bra! Plus att jag har gjort min hemläxa för mitt blodvädre har gått upp! STOLT! Ändå mår jag ganska kasst nu. Det kanske är för att det är mycket att göra och jag glömmer bort att äta ordentligt om dagarna så mår lite illa och är sjukligt trött.. Men det går nog över snart. Bebi mår nog fint i alla fall för det sprallas som bara den varje dag i magen..

Anna-Linnea fick följa med till BM förresten och lyssna på babys hjärta. :) <3 tihi

Blir lite kassa uppdateringar om dagarna, Men jag har förberett er och jag kommer nog snart tillbaka med lit mer krut och med intressanta saker att skriva om..

Jätte kul att folk skriver "såg dig där och där" Men ändå lite läskigt att folk vet vem jag är men jag

Kommentarer
Postat av: lisa

chock* :D

2009-04-07 @ 10:52:35
Postat av: emelie

Jag tycker det är så kul att läsa din blogg, för vi är precis i samma vecka =)

Och precis som du skrev idag, så sa de bara poff och alla börja säga saker som, oj nu syns det osv. Och veckan innan så syndes de knappt alls med kläder på.

2009-04-07 @ 13:29:15
Postat av: annalinnea, undebarochvacker.

tihi, jag fick lyssna :)

2009-04-08 @ 20:28:46
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0