ett till..

.. ja inte ett till klagoinlägg men en synpunkt/fråga!?

Jag undrar om det automatiskt står på en gravid kvinnas mage -->ta på mig<-- ???

Jag är super glad att folk kommenterar och vill/vågar fråga och bry sig men det är inte ALLTID okej att man kommer fram och tar på mig.. Häromdagen stod jag i korridoren och då stod det alltså tre personer och tog på mig SAMTIDIGT! Det kan vara okej att man kommer fram en och en och om man frågar "får jag lov att känna?" eller liknande, VISST kommer jag säga då! Men att hoppa på och gosa i mysa med MINMINMIN och Jonathans mage känns inte alltid okej, Det är ju för det första "bara jag" och sen så är det ju ändå mitt barn där inne. Jag liknar det ungefär vid att någon skulle komma och ta tag i någons bebis o börja gosa och ha sig. Det gör man ju inte utan att fråga!

Så som sagt, fråga gärna och skulle jag mot förmodan säga Nej, inte just nu. Så finns det antaligen en anledning till att jag inte vill det just då. =)



Hur ser ni andra på det ? hur känner ni som är gravida.? är jag löjlig eller känner ni likadant?

V
ill gärna tillägga att jag absolut inte vill avskräcka någon, och att jag verkligen uppskattar att någon vågar prata om det och så vidare, men jag önskar bara en liten fråga Innan ni tar på magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0