Färdig..

.. är färdig hos barnmorskan och har traskat till skolan nu.. Börjar inte förän 10 så vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med. Frågade iaf och jag behöde inte vara orolig för barnet kommer inte komma ut nu även om det känns som det ibland :)

Jag är svin hungrig (har ätit frukost), och törstig. Men har varken mat eller pengar med mig och ingen vattenflaska. Sitter och dör av värmeslag snart :S Känner mig faktiskt halvt svimfärdig...

Jag filmade i alla fall när hon kollae hjärtljuden som hördes jätte bra, så jag lägger upp filmen imorgon så ni också får höra o se lite :)

Mit SF-mått var 24, alltså ett snäpp över kurvan, så en bjässa där inne? nä skämt o sido, ett hit eller dit gör inte så mkt så det var bra.

Har bara denna lektionen vid tio sen slutar jag. vad ska jag göra då?? Hade tänkt gå till lägenheten men kom på att där är ingen toa så det kan ju bli lite jobbigt =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0