försöker andas..

i havet av läxor!!

Fy fan säger jag bara så mycket det är o göra i skolan nu.. Vet fan inte hur jag ska reda ut detta, men det kommer gå bra, det kommer gå bra, blabla, blabla.

Idag har varit en lugn dag i skolan. Anna-Linnea hjälpte mig med artikeln som jag ska skriva nu. :)

"lunchade" med mamma och kiddie (hunden) idag. Eller ja, räknas hamburgare o pommes? För det åt vi och fyy vad gott  det var :D


<3 <3 <3 <3


Mamma <3 :)


Det ska likna en hund =P



Anna-Linnea =D


självklart sitter där en bild på hjärtat i kalendern!
Jag blir så arg när jag ser mig själv, tänker fy fan vilken tråkig jävel, gaska upp dig o piffa till dig se inte så jävla grå och tråkig ut!


gillar denna bilden som AL tog, vet ej varför :)?


Kommentarer
Postat av: H

haha, här kommer en kommentar som du gillar ;P - kul med lite bilder från dina dagar- :D och jaaa du har faktiskt blivit riktigt duktig med de här bloggandet ;D

2009-04-23 @ 18:30:57
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

Woho. Tack :D

2009-04-23 @ 19:04:56
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: annalinnea.

fokus på ringen och lina <3 på suddet :)



pusspusspuss

2009-04-25 @ 00:40:16
URL: http://underbarochvacker,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0