helt underbart.

Ja kära vänner. Spa var helt underbart!
Jag tog kuren för blivande mammor 75 minuter - 850:- och det var värt vartenda öre!

Efter man fått badrock o tofflor fick vi en stund i relax rummet med frukt o tidningar, man fick även bada jacuzzi, men om man är gravid skulle man tydligen inte ha bubblorna på som jag förstod det? Men iaf så hoppade vi över det:)

Det började med att jag fick göra fotbad samtidigt som hon masserade min hårbotten (finns det något mer avslappnande än det?) Efter det peelade hon fötterna och benen (upp till knä ca) sedan fick jag sitta i fred en stund med fötterna i badet igen o lyssna på den underbara musiken. Efter det masserade hon fötter o ben och det var LJUVLIGT. jag ÄLSKAR fotmassage! Sedan var det dags för händerna. hon masserade in dem med olja o krämer o något mot spröda naglar.

Sedan var det dags för ansiktet :) jag fick rengörning och peeling och sedan en lermask som jag fick ligga med en stund. Efter det smörjde hon in ansiktet med någon kräm och sedan var det slut. Jag ville inte gå därifrån!! :)

Bebisen var Totalt crazy och mer aktiv än någonsin innan i 75 minuter i ströäck. Det var helt galet :P! Trodde nästan att den skulle sparka sig igenom magen.. Tydligen är avslappning inget för min vilda bebis som verkade vara riiiktigt uttråkad. Och hur underbart det än är när mitt hjärta sparkar kunde ja ginte slappna av utan låg i fnissade för mig själv för att maggen guppade som en tosing.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket spa var du på om man får fråga?

2009-04-19 @ 17:03:20
Postat av: Lina - Blivande mamma <3

Spa i Ystad på regementet!

2009-04-20 @ 10:12:26
URL: http://vackertliv.blogg.se/
Postat av: JULIE

Åh vad det låter underbart :D:D:D Jag får rysningar bara av att läsa om det :D

2009-04-20 @ 22:44:04
URL: http://juliesvarem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0