Hos Jonathan.

Sitter hemma hos älsklingen nu. Vi var i lägenheten och fixade lite sen hem och åt och nu är han i verkstaden vilket jag inte var så intresserad av så jag stannade kvar här :)

Har legat ute hela dagen idag och tror nog solen har lyckats rikta sina strålar på mig lite för lite färg har jag fått. mina små fräknar på näsan börjar titta fram åtminstonde. Vågade mig dessutom på att sola magen en liten stund, är så nojjig. Är även väldigt rädd för solfläckar..

Ne nu ska jag läsa lite bloggar :) Skriver sen om jag kommer på något vettigt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Magbilder lades upp den 24:e senast. Så du kan ha missat dom då :)

2009-04-28 @ 12:40:33
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0